×

Jesienna lista życzeń 2014

Witajcie,

To mój pierwszy post z listą życzeń, nigdy takich postów nie robiłam, ale lubiłam i lubię je przeglądać, czytać i komentować. W tym roku i ja postanowiłam zamieścić swoją listę :)

Nie jest tego dużo, ale kilka konkretnych rzeczy, które od niedawna chodzą mi po głowie.

Oto moja jesienna lista życzeń :


1. Illuma do dużej i średniej świecy, najlepiej w z jakimś jesiennym wzorek.
2. Kominek do wosków, szukam kominka, który mnie zauroczy i będzie elegancki. Chciałabym by służył mi długo i ładnie się prezentował.
3. Klosz na małą świecę :) choć i na średnią i dużą nie pogardzę.
4.  Duży słój Yankee Candle w jakimś ulubionym zapachu np. Baby Powder.
5. Loreal, mascara do brwi. Genialna..miałam okazję wypróbować. Henna się nie umywa :)
6. Smartfon Galaxy S III, biały lub granatowy :) wszyscy już chyba mają albo większość.. ja też chcę !!
7. Dodatek do The Sims 3 zwierzaki.
8. Sportowe, lekkie, wygodne, miękkie buty na fitness.

A Wy macie już swoje listy życzeń ? 


Pozdrawiam, 

pirelka

71 komentarzy:

  1. Też chciałabym duuży słój YC <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też rozglądam się za nowym kominkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obecnie gram w The Sims 4, ale mam wielki sentyment do Sims3. Jak dla mnie najnowsza wersja niestety nie powala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The Sims 4 też mnie kusi, ale niestety nie mam wymagań systemowych więc pozostaję przy The Sims 3 ;) też jest fajna!

      Usuń
  4. Też poluję na kominek do wosków - z tym że ja już się zdecydowałam :) Wybrałam biały z YC z tłoczonymi kwiatami. Tylko teraz czekam na dostawę i od razu zamawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi by się przydała lampka na biurko.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja kupiłam fajny kominek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakieś porządne buty do biegania na pewno by mi się przydały :) No i oczywiście pograłabym w Simsy, ale 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakaś świeca YC jest i na mojej liście, do tej pory miałam i mam tylko woski i samplery :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ mi się niebieska sIII nie podoba :p za to zakochałam się w czerwonej i... taką mam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na mojej chciejliście także jest duża świeca YC, choć nie wiem jeszcze o jakim zapachu bym chciała :D, a i Samsung Galaxy SIII, ale w wersji mini także :)

    OdpowiedzUsuń
  11. twoją listę zdecydowanie zdominowały zapachy :)
    życzę realizacji w całości!

    OdpowiedzUsuń
  12. 2 i 5 też bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też uwielbiam takie listy, zarówno robić dla siebie jak i czytać u innych:)
    Widzę u Ciebie dużo świeczkowych gadżetów, ja też dodatkowo muszę się zaopatrzyć w jakąś świeczkę, najlepiej o świątecznym zapachu, fajne ostatnio widziałam w Ikei i żałuję, że nie kupiłam...

    OdpowiedzUsuń
  14. Co do numeru 6, to polecam Samsung Galaxy S4. Mam i jestem szczerze z niego zadowolona :))

    OdpowiedzUsuń
  15. życzę aby się spełniła ;) z mojej chciejlisty spełniły się dwie rzeczy a, mianowicie śniegowce zimowe i smartfon ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. grałam w Sismy jakiś czas temu, ale za dużo miejsca zajmują na dysku więc musiałam z nich zrezygnować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię takie posty :) I też poluję na jakiś elegancki kominek do wosków :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bym wypróbowała The Sims 4 bo trójka jakoś bardzo mi się nie podoba. Wolę od niej 2 :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj też mam swoją listę życzeń, ale jest zdecydowanie dłuższa niż Twoja :P Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. maskara do brwi? brzmi ciekawie, jak kupisz sobie to cudo to z niecierpliwością będę czekać na recenzję, albo chociaż prezentację :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Klosz na świecę i świeca do klosza też mi się marzy :) U mnie na liście same ciuszki i lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Klosz na małą świecę i mnie by się przydał :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Moja lista ciągle się zmienia.

    OdpowiedzUsuń

  24. Kochana nie kupuj sobie tego dodatku :D no nie kupuj !!! :D Ja ostatnio zainstalowałam sims 4 ! I siedzę i gram zamiast robić coś konstruktywnego ;) ;D hehe

    OdpowiedzUsuń
  25. mi też przydałyby się dobre buty do fitnessu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Z tych wszystkich rzeczy najbardziej rzuciły mi się w oczy Simsy :)
    Daawno w to nie grałam, ale lubiłam ;) A opowieści o zamurowywaniu Simsów w domach bez okien chyba znają już wszyscy moi znajomi.. zawsze lubiłam sprawdzać GRANICE tej gry ;)

    Serdecznie zapraszamy do NAS
    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  27. A no chyba że tak ! :D Ja to jak zasiądę i zacznę grac po pracy to zanim się obejrzę a tu już czas układać się do snu - i przeklinam w myślach moment w którym wgrałam je na kompa ;D hehehe ale mam nadzieję że już niedługo minie mi szał :D [ A teraz mam szaloną rodzinkę która ma szóstkę dzieciaków :D w tym bliźniaków , trojaczki i jednego ] buahah a że gram bez kodów to zanim do czegoś dojdę to też mija ;d [ wybacz wybacz za ten mój monologowy bełkot :D ]

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja za to najchętniej sięgnęłabym po Simsy 4, idealna gra na jesienne wieczory ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. u mnie telefon również jest na liście zakupowej :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Też chcę nowy kominek ale taki wielki i szklany, z dużym podstawkiem dla płynnego wosku.

    OdpowiedzUsuń
  31. lekkie sportowe buty też by mi się przydały

    OdpowiedzUsuń
  32. na swoich list nie robię, byłyby zbyt długie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja mam jedno życzenie - więcej czasu na relaks :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Na illumię to i ja się jakąś czaję, bo właśnie o dziwo nie mam żadnej, a że ostatnio nabyłam dwa duże słoiki, więc by mi się choć jedna przydała. Szkoda, że taki mały wybór ich w sklepach stacjonarnych jest, bo ja nie lubię zamawiać przez internet, wolę popatrzyć i pomacać, jak wszystko na żywo wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Kurcze, ja nie mam żadnych zachciewajek. No, może nie licząc nowych botków, bo moje "stare" ledwo zipią ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ciekawa lista, Mi również marzy się taki kominek do wosków, a te sportowe buciki wpisuje na moja listę są super :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mikołaj już blisko więc bądz grzeczna :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja też rozglądam się za jakimś fajnym kominkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Tak, moja lista już od jakiegoś czasu na blogu wisi i powoli ją realizuję :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Moj komp nie pociagnie 3, ale smigam na 2 ze wszystkimi dodatkami:D

    OdpowiedzUsuń
  41. Mnie kuszą Sims 4, mam dwójkę z dodatkami (właśnie zwierzaki i 4 pory roku), trójkę tylko na konsoli, ale nie jest fajna.

    OdpowiedzUsuń
  42. ach, jak patrzę na te listy życzeń to moja wciąż rośnie :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Roxgladam sie za nowym kominkiem i sweterkami na chlodniejsze dni

    OdpowiedzUsuń
  44. Listę życzeń mam, ale brak pieniędzy również zagościł w moim portfelu :D
    Ostatnio mama mi kupiła śliczny, biały kominek w Jysk'u za ok. 7 zł ;) Polecam i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  45. Mascara do brwi mnie zaciekawiła. Simsy też bym chciała, ale czwóreczkę. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  46. Zaciekawiłaś mnie tą maskarą do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Oj moja lista byłaby trochę przydługa. Ale na poważnie podłączam się z całych sił pod szósteczkę i ósemkę !

    OdpowiedzUsuń
  48. Moja mama ma ten telefon jest świetny! ;>

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. ja tez mam liste ale na niej cos innego:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Kominek do wosków też bym chciała, bo wszyscy wokół tak kuszą tymi woskami :-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Bym zagrała The Sims 3. :) Zapraszam do nas. ;3 http://fashion-beautynails.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Moja lista też by byłą długa :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Na pewno odwdzięczę się tym samym.

Copyright © 2016 Pirelka blog - Beauty Blog ♡ , Blogger