×

Relacja ze spotkania blogerek w salonie BIOMED w Gdyni 06.09.2014

Witajcie,

Bardzo się ucieszyłam kiedy okazało się, że dostałam się na kolejne spotkanie blogerek w Gdyni, tym razem spotkanie odbyło się w salonie kosmetycznym BIOMED co podwójnie mnie cieszyło gdyż z wyuczenia jestem kosmetyczką.


Uwielbiam takie miejsca, które niezwykle mnie inspirują oraz pozwalają rosnąć moim skrytym marzeniom i pragnieniom o własnym salonie kosmetycznym.


Na spotkaniu było 9 blogerek, niektóre z nich znałam z poprzedniego spotkania, a niektóre miałam przyjemność poznać :)


Salon kosmetyczny w kameralnym miejscu, ale bardzo przytulnie i intymnie urządzony.
Z przyjemnością oddałyśmy się w ręce Pani Marleny, która jest kosmetyczką w salonie BIOMED, oprowadziła Nas po salonie pokazując każde pomieszczenie, urządzenie oraz wspominając kilka ciekawych słów o maszynach ;)
Każda z Nas z zaciekawieniem się przysłuchiwała..










Po wycieczce przyszła kolej na część typowo kosmetyczną i testową. 
Pani Marzena Okoń, która jest osobą reprezentującą firmę Pierre Rene przybliżyła Nam historię firmy, opowiedziała wiele ciekawostek, zaprezentowała Nam nowości i asortyment Pierre Rene. Miałyśmy okazję także popróbować wszelakich kosmetyków tej firmy.


















Na krótką przerwę, ciepłą herbatkę i ciasteczko też przyszedł czas ..




Kolejnymi gośćmi prezentującymi markę kosmetyczną były Panie z Vipery, które w fajny sposób zaprezentowały firmę, zapoznały Nas z nowościami oraz pełnym asortymentem marki. Również mogłyśmy wypróbować różne produkty, a także chętne Panie zostały pomalowane przez Panie z Vipery ;)
Makijaże były cudne.
 
























Prezentów też było co nie miara :) 












Zdjęcie grupowe..



i pożegnanie..



Cieszę się, że mogłam uczestniczyć w tym spotkaniu.
Dziękuję !!





fotograf : Wojciech Śniatecki :

Salon kosmetyczny BIOMED 


Pozdrawiam,

pirelka

49 komentarzy:

  1. Takie spotkania to idealna okazja do plotek o tym co kobietki lubią najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że jeszcze się spotkamy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Wam. Super sprawa. :) A ze zdjęć, najbardziej podoba mi się to z lakierami do paznokci i wyciągniętymi nad nimi waszymi łapkami: Czary Mary, Abra Kadabra... Fajnie to wyszło. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim salonie to ja bym mogła zamieszkać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj dziewczyny, ale wam fajnie :) Spotkanie widać, że w fajnym gronie i ciekawym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajnie ;D! Ja też chcę na takie spotkanko ;D!

    OdpowiedzUsuń
  7. nic tylko pozazdrościć ;) super spotkanie i salon ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale super spotkanie ;) musiało być fantastycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. salon z prawdziwego zdarzenia, prezenty też fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Było super, mam nadzieje że jeszcze spotkamy się :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  11. spotkania w takich miejscach cieszą chyba podwójnie :) super relacja!

    OdpowiedzUsuń
  12. widzę, że spotkanie udane :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Więc życzę Ci tego własnego salonu :-) I zastanawiam się, która to Ty jesteś? :-) A spotkanie widać, że udane :-) Sama jeszcze nigdy na takowym nie byłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciesze się, że miałyśmy okazje spotkać się w takim gronie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super spotkanie. Miło się na was patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie ma to jak blogerskie ploty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I nic więcej kobiecie do szczęścia nie trzeba... :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Spotkanie musiało być fantastyczne, ja 10 września byłam na takiej imprezie i bawiłam się świetnie:)))

    Pozdrawiam

    Marta

    OdpowiedzUsuń
  19. Marzenie :) mnie by stamtąd nie wygonili :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Widać, że spotkanie bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię spotkania które pozwalają mi poznać nowe osoby oraz nie znane mi marki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę łupów i tak fajnego spotkania. Niestety nie miałam jeszcze okazji wybrać się na tego typu meeting, ale gdy tylko w moich okolicach będzie organizowane coś podobnego to na pewno się wybiorę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Spotkanie wygląda na jak najbardziej udane! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gdynia piękne miasto. A spotkanie wygląda na super przeżycie. Sama lubię jeździć na tego typu "meetingi". ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. widać,że cudowne spotkanie się odbyło oraz świetne upominki dostaliście:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Info o zwycięzcy książek już było, a nawet osoba, która wygrała książki już ma; D

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj spotkanie I klasa!!! Szzczęśliwe, uśmiechnięte i to jest to ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super spotkanie - świetne miejsce :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Miejsce spotkania - rewelacyjne:))))

    OdpowiedzUsuń
  30. marzy mi się takie kosmetyczne spotkanie z metamorfozami w tle. Zaprosisz mnie następnym razem? Mało tego i pomalujesz? :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
Na pewno odwdzięczę się tym samym.

Copyright © 2016 Pirelka blog - Beauty Blog ♡ , Blogger